21 mai 2013

Iar Prestashop

Cica de ce ti-e frica nu scapi: Platforma de magazine online revine, sa speram cu mai putine probleme ca anul trecut. 

 Mai exact, chit ca am incercat sa-mi conving amicii cu magazinul de dvd auto sa ramana pe actuala platforma de WP si pluginuri de comert electronic, maxim sa aleaga un soft profesional de magazine online, tot la Presta am ramas.

Probleme din trecut:
- lipsa pluginuri de seo, inclusiv cu plata. La presta shop cica se numesc module.
- in caz de reprogramare interna, nimeni nu garanteaza compatibilitatea la urmatorul update: alti bani, alta distractia cu dzvoltatorul web.

Colegii de la scoala de seo recomandau Open Chart, insa nu am avut onoarea sa il incerc. Referinte bune am primit si despre Magento, cu tot cu resursele mari pe care le mananca. De testat totusi ca nu pricep de ce ar avea nevoie de server dedicat.

Mai nou, un amic cu magazin de ambalaje, spune ca magazinul sau pe prestashop nu e indexat, chit ca e pus online de o saptamana.

In mod normal trebuiau lansate comunicatele de presa, dar nici acum nu e tarziu.

Deci curaj gaina la Presta :)


Niciun comentariu: