30 aprilie 2012

retete papa sanatos si rapid

Pana gasesc reteta cu spanac proprie si personala pe care cine stie pe unde am postat-o, gasiti o alta reteta de spanac la Roby, tot om de online. Cu ocazia asta, imi pun cele 2 retete publicate ca si comentariu anterior pe facebucul unui om destept. De asta e bun blogul...


Ingredientele domniei sale: Ciuperci, porumb, ardei rosu si verde, bambus, muschi de vitel. Nu stiu daca se potrivesc, da' arata bine si imi place gustul la ce a iesit :)

Reteta mea cu orez alb:
Orez la pongolita: fiert 10 min si se umfla.
Prajit 5 min cu ceva vegeta pt gust.
Aruncat peste amestec 3 oo si invartit pana pana zice ochiul ok.
Dezavantaj Nasol moment cu oo mancate noaptea: cica e mai mult colesterol.
Avantaj: nu-ti mai trebuie alta masa.





Reteta mea, nutritie sanatoasa la greu:

Orez alb (dupe ochi) cu 2 lingurite de vegeta se fierb 20 min.
In farfurie, platou se pune pastrama de vita gata facuta, taiata feliute daca ii faci si poze, neste branza tare tot feliute, o mana tapana de patrunjel si 1-2 linguri sanatoase de bulion.
Fara alte tratamente termice.
Efect: fie domnul cat de mic, dupa masa doarme'un pic. In cazul meu, pana dimineata :)
Foto: fara foto, era papa rapid.

Multumiri de aplauze.

Pt vizitatori: Cine gateste ca mine, ca mine sa slabeasca :)


De facut: de cautat orez negru, rosu si brun si experimentat. Bun in veselie pt multe afectiuni chiar si fara sa aveti probleme de sanatate.

Niciun comentariu: