18 decembrie 2010

Lanturi pe 4 roti: super Matiz

Prietenii cunosc goanga mea cu Matizul. Pe sistem "oglinda oglinjoara, unde-i cea mai frumoasa buburuza din tara", am gasit un matiz dotat cu lanturi pe toate anvelopele.



Initial am vazut doar 2 lanturi, ceea ce parea ok. Dupa ce am citit articolul, am priceput si ideea cu 4 X 4.

Deci pare ok, pt cine are timp si rabdare de montat, mai ales daca soferul merge pe combinatia de anvelope de vara cu lanturi.

Recomand totusi caucicurile de iarna, care fac fata in marea majoritate a conditiilor de drum.

Pt. soferii lenesi, nu a nu se uita sfatul mai vechi:
Nu incercati sa montati lantul doar pe o roata. Am incercat eu (pe Matiz) si am avut surpriza sa vad ca roata fara lant se invartea in gol in timp cea inlantuita nu se misca.

Info:
Imagini lanturi pe matiz.
Montare lanturi auto.

Niciun comentariu: