28 martie 2009

Cai cu putere


Adevaratii cai putere, tunati cu iarba proaspata de primavara de la Orsova.

M-a tot zapacit personajul din Discutie traznita sa-l ajut sa tuneze un site de chip tuning.

Gandindu-ma ca poate poate imi trimite tricoul din america (in discutia traznita era in Elvetia, sa-mi fotografieze Matizul la Geneva), am zis hai ca-i programator de top si poate asa se simte.

Analize, sinteze, rulare tooluri pentru webmasteri... si toate cele cunoscute de cei implicati in munca de optimizare si consultanta.

Ce sa mai, top tech la maxim, motor incins la maxim, tuning de finete la site, analiza concurenta.

Si dintr-o data, natura ma trezeste la realitate: caii putere se dezlantuie in gradina vecinului, incercand poate sa-si arate suprematia in fata tehnologiei: cai putere adevarati, 100% ecologici.

Foto: Doi cai, o iapa si un manz, la cativa metri de tehnologie de ultima generatie pentru tuning profesional de autoturisme:

Doi cai frumosi
Cai cu putere
Alimentare cai cu putere
Cai in gradina
Ocazie cu care mi-am amintit sa-mi platesc abonamentul la hostingul de imagini Flickr Pro.

Niciun comentariu: