23 iunie 2007

Renault Clio Simbol

Intr-un final ajunsai (a la Oltenia) (sau "am do ajuns" - Banat) sa ma potrelizez (a la Banat) si intr-un Renault Clio, acasa in Cartierul Magrini, chiar daca primul contact a fost in Renaultul Clio al lui Relu si Monica din D'Abul Eny (adica Dabuleni toata ziua).


Venise nepotul Titu in vizita si cica i-am furat cheile.
Renault Clio Symbol

De fapt nu sunt cheile de la Clio ci altele gasite in bord.

Spun "intr-un final" pt ca de fapt nu e modelul la care visam eu prin anii 1993-1994.
Vazusem modelul de Renault Clio prin concursurile organizate pentru abonatii Revistei Capital si tot am sperat sa-mi iau unul. Intre timp s-a schimbat formatul foarte mult, nu mai e ce a fost (ca design) singura masina care mai seamana cu vechiul Renault fiinnd... Daewoo Matiz

Niciun comentariu: