12 martie 2006

The X Files

Dosarele X


The X Files



the x files


Unul din serialele mele preferate.


Mulder

The X Files

Scully
David
Duchovny
The X Files Gillian
Anderson

Statele Unite ale Americii, 1993, serial
regizor: Rob Bowman, Cliff Bole
operator: Thomas Del Ruth, Jon Joffin, Joel Ransom, Ron Stannett
muzica: Mark Snow, Sheryl Crow
producător executiv: James Wong
monteur: Leon Carrere, James Coblentz, Jim Gross, Michael Kewley


Distribuţia:
David Duchovny (Agentul Mulder)
Gillian Anderson (Agentul Scully)
Mitch Pileggi (Walter Skinner)
Robert Patrick (John Doggett)
Annabeth Gish (Monica Reyes)
William B. Davis (bărbatul fumător)
Nicholas Lea (Alex Krycek)
Chris Owens (Agentul Jeffrey Spender)
James Pickens Jr. (Alvin Kersh)
Brendan Beiser (Sean Pendrell)
Sheila Larken (Margaret Scully)

4 comentarii:

oanakin spunea...

aoleo...ce vremuri. pe vremea aia decupam poze din reviste cu david duchovny si..implicit...ma calca pe nervi partenera lui de serial.
p.s. - tare aia cu "barbatul fumator"..suna ca dracu in romana.

sorin frumuseanu spunea...

Cum suna "dragobetele" in engleza? :))
A fost in reluare pe Procinema . Acum vad ca reiau si prima parte din Ally McBeal ;)

Vulpe T spunea...

Imi plac forte mult seriale cu The x files le caut si pe net dar nu prea le gasesc

agentu_009 spunea...

pt VulpeT: torrenti pt serial le gasesti pe mininova.org. eu de acolo mi-am facut rost de primele trei sezoane, calitate super dar fara subtitrare din pacate.